bagi hamster nie makan tau , tekan jee .

Monday, January 03, 2011

hari pertama skola :)


hari pertama skolah memang mcm F jee .
mule2 dtg , mcm biase ade perimpunan smpai kol brpe pon aku takk tahuu tapi yg pasti memang lame gila kalau nak duduk takott baju kotor tapi memang takk boleh duduk ponn err ~
dtg jee jmpe nieza jee hajar aku takk tahuu mane enta dia pegi .
tapi best jugakk lahh , dtg jee kat dia terus kiteorg potpekpotpek .
maklum lahh lame takk jmpe kan HAHA lepas too dahh abis perimpuanan di maklum kan bahawa pelajar ting 4 tggu sebentar di tapak SMKTT cewahhh2 ngee .
so tggu jap ttbe pakcikk aku dtg (cikgu) , bakk kate nieza nan hajar "wahh pakcikk ksygan" HAHA sengal lorh kowang .
lepas too ckp2 terus gerak dewan blok E , yes2 aku suke duduk dewan situ (kwn2 tau kan knp ?haha) .
rehat lagi lahh mcm haram jadah lol , dahh lahh skrg rehat menengah atas lapar gila meyh nakk tggu , lepas dahh waktu rehat takk nakk lak aku makan . nakk tau asl ? makanan yg aku suke dulu2 too dahh abis ermm sedih nye . weyh makkcikk kantin takk de ke jual MCD sarapan nye ke ? eish sabar jela .


call : dat bie nie lagi satu , saya suruh kejut kan pukul 6pg , dia pegi kejut pukul 5pg . 
hawau lahh kau biee . sabar jela :) sayangg awak bie ngee .

No comments:

Post a Comment