bagi hamster nie makan tau , tekan jee .

Wednesday, December 01, 2010

SUNSILK .
hey budak budak sunsilk tengs sebab dtg skula aku bagi tips psl rambut nan pape jela hey aku kat sini bkn nak cete psl rambut okay yg aku nak story nie pasal abg encem kat sebelah aku too aww aww <3 <3 HAHA encem ke ?? eyyuusss ameer aku lagi encem ngee PERASAN ! haha . memang kau encem pon lahh sampai kan ramai budak budak kat dlm dewan too tersenyum senyum kat dia meyh and last last aku yg dpt amik pict nan dia eee suke suke ngee gatal nye HAHA and terima kasih sekali lagi sebab dah bagi aku nan niza sunsilk byk byk budak budak lain hanye dapat satu jee HAHA cian cian and aku sempat tahu name dia , korang nakk tahu name dia sape takk ?? rase nye takk payah kot HAHA too yela bubuye ily !

No comments:

Post a Comment