bagi hamster nie makan tau , tekan jee .

Monday, December 13, 2010

 paham ryte ??


hello siape di sane ? HAHA 
yupp tahuu zieyla memang macam nie kan .
first saya nak luah kan kemarahan saya kt sini dekat seseorang yg dahh gangu LIFE saya . malas lahh nak sebut name dia kat sini , dahh muakk pulak dgn name dia too . hey jantan or betine plishh lahh babe jangan gangu aku lagi boleh takk ? biar lahh aku nak happy dgn hidup aku and suke hati aku lahh nak buatt apee ponn ade susah kan mak bapak korang kee ? tade ryte ? so korang dgn keturunan korang yg hancing too boleh blahh doe dalam LIFE aku nie err ~ rimas tawuk . pelik lahh jantan pluss betine zaman skrg nie . takk mahuu dgr ckp langsung , dahh org suruh blahh too blahh jela , dahh lahh takk nak blahh pas too nak kutuk aku pulak too . dia takk sedar yg diri dia too ..... ermm . mlas lahh nak ckp buatt hilang mood jee meyh . *marah betul*
bubye

No comments:

Post a Comment