bagi hamster nie makan tau , tekan jee .

Wednesday, December 08, 2010

bufday DATO :)

SELAMAT TENGAHARI SEMUA .
first sy nak ucap kan .
selamat hari beranak kepade DATO MD.NOOR yg ke 47 .
semoga panjang umur dan di murah kan rezeki nya and happy di samping isteri tersayang dan anak2 nye yg paling comel ialah sy HAHA .
aloo2 garang nye muka papa kuhh nie .
ish sweet nye dorang macam dahh kawin kan HAHA
biee jeles tawukk !
kenyang sudahh . knp kek kecil ? nie untuk spare jela sygs . mlm kang ade dinner lahh too kan . *saje nakk tunjuk HAHAHA
 muka sebelum tidur tp zieyla tetap comel ryte ? HAHA
 mecet sape ? laki sy lahh sape lagi sy ade kan HAHA btw saya sayang boifwen saya sampai mati . bby syg biee lahh .
best malam tadi sambut bufday ayah , asyik2 gelak jee lebih HAHA .
pape ponn ayah lahh ayah yg paling sporting kat dlm dunia nie . saya sayang ayah saya sampai akhir hayat saya mmuuaahh ciuman buatt dia .

No comments:

Post a Comment